نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE FOR GODB◘ ♣♠♥♥☻ و آدرس نفرت-عشق.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سالها بود از خدا می خواستم قلبم آرام گیرد
سالهای بود از خدا می خواستم کمکم کنه مثل قبل باشم
سالها بود از خدا می خواستم دلیل شکستن قلبم رو بهم بگه
سالها بود از خدا می خواستم نفسم رو بگیره
سالها بود از خدا می خواستم هدیه ای از جنس عشق بهم بده

روزهای زیادی را با چشمانم به دنبال عشق می گشتم به دنبال کسی که بتواند اندکی آتش عشق را در قلبم شعله ور کند به دنبال کسی که بتواند دلتنگی هایم را برایش بگویم
برایش بگویم از غم عشقم
بگویم چقدر دلتگشم
بگویم دنیایم بی او سیاه است
بگویم اندکی با دستانت نوازشم کن تا آرام شوم
بگویم دوستت دارم
بگویم قلبم را هدیه ای به چشمان قشنگت می کنم

ولی کسی نبود  نبود  نبود  به خدا می گفتم خدایا

مگه تو منو دوست نداری که داری این همه منو زجر می دهی
مگه منو دوست نداری که قلبم را از سنگ کردی تا کس وارد آن نشود
مگه منو دوست نداری که غم و غصه های دنیا را مهمانم کردی
مگه منو دوست نداری که شب ها چشمانم خیس است
مگه منو دوست نداری که دل شکسته ام را نمی بینی

به خدا گفتم هر چقدر می خواهم منو امتحان کن هر چقدر می خواهم غم و غصه را در قلبم زیاد کن ولی من از درگاهت نمی روم من با چشمان خیسم با دلی شکسته از تو عشق می خواهم من عشق را از تو طلب دارم تا اینکه خدا هم دلش واسه دل من سوخت به مهربونترین فرشته اش گفت برو پیش احسان برو پیش احسانم برو پیش اون برو من طاقت دیدن اشک هایش رو ندارم دیگه نمی تونم تحمل کنم قلب بنده ام اینقدر غصه دار باشه برو و شادی را برایش به ارمغان بیاور برو تمام عشق دنیا تمام عشق من و تمام عشق خودت را بهش هدیه کن 

ممنونم که به وبلاگم سر زدید اگه خوشتون اومد تبادل لینک هم کنیم و راستی نظرم بدین



نظرات شما عزیزان:

arman
ساعت19:08---29 آذر 1391
من تورو لینک کردم توهم منو با اسم setarehaye sorni لینک کن و بهم سر بزن.

arman
ساعت19:08---29 آذر 1391
من تورو لینک کردم توهم منو با اسم setarehaye sorni لینک کن و بهم سر بزن.

سحر
ساعت17:47---21 آذر 1391
khili duseshun daraaaaaaaaaam

akhey nanazam


sahar
ساعت17:46---21 آذر 1391
salaaaaaaaaaaaaaam
khili webloge ghashangi dariii
toooooooooooooooooooop


سایه
ساعت12:07---11 آذر 1391
لینک شدی

**فریاد بی صدا**
ساعت10:10---11 آذر 1391
سلام، ممنون که به وبم سر زدین و خوشحال تر که با یه همشهری آشنا شدم. تبریک میگم بهتون وبتون عالیه.

parinaz
ساعت10:06---11 آذر 1391
سلامممممممممممم
لینکت کردم


امیرحسین
ساعت20:56---10 آذر 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن

جوجو
ساعت17:31---10 آذر 1391
سلام.
مرسی نظر لطفته
منو با اسم دفتر خاطرات جوجو بلینک لطفا بعد بگو با چه اسمی بلینکمت


نفس
ساعت15:36---10 آذر 1391
سلام.خوفی؟
وب جالبی داری خوشم امد... ممنون که نظر گذاشته بودی...
راستی چرا هرچی لینکت میکنم قبول نمیکنه!!!؟؟؟
بازم بهم سربزن...بوس.بای


moonman
ساعت14:06---10 آذر 1391
خوش بحالش که خدا بهش یه عشق قشنگ داد...باید قدر این عشقو بدونن...
وبلاگ خیلی خوبی داری آقا سعید تبادل لینک انجام میشه


سارا
ساعت12:45---10 آذر 1391
سلام داداشی میسی که بهم سر زدی خیلی خوشحالم کردی با افتخار لینکتون کردم

ستاره
ساعت11:30---10 آذر 1391
خیلییی ببخشی آقا سعید ... نه این که فکر کنید گیجما ... نه به خدا اینجوری نیست ولی من اصلا اسمتونو نخوندم . بعد چون پیامتون جوری بود که من فکر کردم که دخترید ( البته خیلی ببخشید ها ) اون نظر رو براتون فرستادم لطفا روی کلمات محبت آمیزش یه خط بکشید

علی نبض زندگیمه
ساعت6:47---10 آذر 1391
سلام مرسی ایشاا.. تو هم خوب باشی با کمال میل لینک میکنم

باران
ساعت2:44---10 آذر 1391
سلام، وبلاگ زیبایی دارین، پیغام تبادل لینک فرستاده بدین، میتونین بی زحمت خودتون زحمتشو بکشین؟ ممنونم
http://baharpaeez.loxblog.com/


nima
ساعت23:58---9 آذر 1391
سلام داشم لینک شدی..
اگه خاستی منم لینک کن..
بازم بیای پیشمون داش فراموش نکنی..


dasdasdasd
ساعت23:36---9 آذر 1391
x7Fc18
sadasdas
CRjwgOZD


علیرضا
ساعت23:25---9 آذر 1391
سلام دوست عزیز
میتونم بپرسم که چی وبلاگ من عالیه؟!


kimia love jus
ساعت23:17---9 آذر 1391
وبت خیلی نازه
تبادل لینک انجام شد


ستاره
ساعت21:31---9 آذر 1391
سلاعزیزم! بلاگت خیلیییییییییی قشنگه !!
برام نظر تبادل لینک فرستاده بودی ... گلم می شه تو تبادل لینک کنی ؟ من هر کار کردم قبول نمی کرد .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 9 آذر 1398برچسب:, ] [ 19:48 ] [ saeed ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 126515
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 154
تعداد آنلاین : 1







مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز