درسته
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE FOR GODB◘ ♣♠♥♥☻ و آدرس نفرت-عشق.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درسته بعضی از پسرا ماشین مدل 2012ندارن... جیب پر پول ندارن...شب و روز نمیبرنتون بیرون واستون خرج کنن... شاید نتونن واس تولدتون iphone 5بخرن.ولی کلی ذوق پشت همون ی شاخه گلیه که میخوان بهتون بدن... شاید نتونید با این پسرا جلو دوساتون پز بدید ... مرد به اینا میگن نه اونی که زیر آلتباباشه و واس هر ننه قمری خرج میکنه تا شاید 2بار کنارش بخوابه... هیشکی حق نداره به این دسه از مردا بگه اگه من باهات نباشم هیشکی آدم حسابت نمیکنه... دوس داشتنو با این چیزا نسنجید



نظرات شما عزیزان:

venous
ساعت14:32---9 دی 1391
kheyli jaleb bood

me
ساعت23:35---7 دی 1391
آره راس میگی.دخترای اینجوری زیادن!دخترایی ام که این چیزا اصا ملاک نیست براشون بچشم نمیان!!!گاهی فک میکنم پسرا کلا سمت کسی کشیده میشن که تحقیرشون میکنه نه اونی که بهشون احترام میذاره.سمت کسی میرن که مسخره اشون میکنه نه اونی که هواشونو داره!سمت کسی میرن که مدام براشون ادا و اصول در میاره نه اونی که صاف و ساده حرف میزنه!!!ژنتیک پسرا واقعا دستور کج صادر میکنه.وقتی دخترایی رو که اینا براشون ملاک نیست و نمیبینید اعتراضم نکنید
البته استثنا همیشه هست!بر نخوره بهتون!


tabassom
ساعت21:41---6 دی 1391
سلام
خوبی؟
مرسی که سر زدی
لینک شدی عزیزم
تو هم لینکم کن


vida
ساعت16:28---3 دی 1391
سلا پست جالبی بود واقعا عینه واقعیته ممنون !

blacklove33
ساعت23:11---1 دی 1391
سلام خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

ببين!
دكتري!
مهندسي!
خوشگلي!
خوش تيپي!
مايه داري!
اصلا آخرشي!
معرفت نداشته باشي، "مفت" نمي ارزي ...
همين



negin
ساعت18:29---29 آذر 1391
سلام خخخخخیییییللللیییی زیباست و خخخیییلللیییی باهال بود ازم خواسته بودی بلینکم بلد نیستم چون من فقط 10 سالمه

سارا
ساعت22:16---28 آذر 1391
شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک


Mohadese1905
ساعت19:06---28 آذر 1391
واقعا درسته

مطهره
ساعت17:30---28 آذر 1391
سلام
ممنون به خاطر نظرت وبت قشنگ بود
لینکیدمت تو هم زودی منو بلینک
آپ کردی خبرم کن


m.
ساعت15:03---28 آذر 1391
salam vaghean???linket kardam

شبنم
ساعت20:40---27 آذر 1391
سهلاااااام وبت خوشمل بود من لینکت کردم
تو هم منو لینک کن


neda
ساعت12:47---24 آذر 1391
سلام

چطوری خوبی؟منم خوفم مرسی

راستی نامرد لطفامنو بااین اسم بلینک

همین حال

ღ❤*ایستگاه به ایستگاه قلبم*!!


mehdi
ساعت13:48---23 آذر 1391
vaghean eyne vagheiate, moteasefane dokhtaraye vatane ma in moshkelo daran
dada man linket kardam toham ba onvane zig-zig linkam kon


maryam
ساعت11:25---23 آذر 1391
سلام عیزم ممنون از نظرت توهم وب خوبی داری راستش قالب وبم یه مدته خرابه لینکامو نشون نمیده اگه دوس داشته منو لینک کن قالبم که درس شد میلینکمت فدات

sahar
ساعت9:28---22 آذر 1391
سلام داداش سعید منا لینک نمیکنی

nadiya
ساعت18:10---21 آذر 1391
وبت عـــــــــــــــــــالــــــــ ـــــــیه با افتخار لینک شدی منو با اسم وبم لینک کن منتظرم

اجی محدثه
ساعت17:26---20 آذر 1391
چی شد داداش من هنگ کردم

نفس؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ابجیتم داداشی!

نفس چیه؟

من داداش سعید هامو خیلی دوست دارم ایشاله توهم یکی از همونا بشی


اجی محدثه
ساعت16:58---20 آذر 1391
وای خدا چقد من تحت تاثیر قرار گرفتم


اره داش سعید عین واقعیته...


دختر سیسخت!
ساعت15:10---18 آذر 1391
سلام رفیق....خوبی؟....ممنون که بهم سر زدی،خوشحالم کردی...وبلاگ باحالی داری ولی اسمش ضد عشقه و مطالبش عشقی!
من الان گوز پیچ شدم!!!
ب هم حال خوبه.....من لینکت کردم،دوست داشتی منو بلینک.....بای!


حامد
ساعت20:33---16 آذر 1391
سلام داداش
با این چیزی که نوشتی کلی حال کردیم
راستی ممنون که بهم سر زدی من شما رو لینکیدم شما هم ما رو با عنوان "عاشق و براران" بلینک
دم شما گرم
موفق باشی


محمد
ساعت23:44---14 آذر 1391
لبهایم که تشنه و دلتنگ می شوند باران را می بوسم
من این جا زیر بارانم،
وقتی که بسیار از تو دورم و تو را می خواهم
باران را می بوسم؛ او تو را قطره قطره در من فرو می ریزد
خاطرت باشد ؛ ما هر دو زیر یک آسمان زندگی می کنیم
در دو سوی باران ها من به تو و بوسه و باران ایمان دارم
و قاصدک ها به تو خواهند گفت که دوستت دارم !
زندگی شاید همین فاصلۀ خیس ِ بارانیست
که تو را به من پیوند می زند . . .


blacklove33
ساعت14:28---13 آذر 1391
سلام لیننک شدید ممنون میشم من رو هم لینک کنید

مینا
ساعت15:20---12 آذر 1391
لینک شدی اقا سعید توهم لینکم کنی هااااااااااااا.......

sahar
ساعت13:43---12 آذر 1391
سلام داداش سعید وبت واقعا جالبه لنکت کردم اگه خواستی بلینکم و بازم بهمسر بزن منتظرتم بایی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 11 آذر 1398برچسب:, ] [ 13:50 ] [ saeed ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 126514
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 154
تعداد آنلاین : 1







مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز